文献
J-GLOBAL ID:202202290417254483
整理番号:22A0067447
専門スキルに焦点を合わせたプロジェクトベース学習:人間-コンピュータインタラクションとソフトウェア要求の過小教育コースに適用したアプローチ【JST・京大機械翻訳】
Project-Based Learning Focused on Professional Skills: An Approach Applied on Human-Computer Interaction and Software Requirements Under-Graduation Courses
著者 (3件):
Serrano Mauricio
(University of Brasilia, Gama, Brasilia, DF, Federal District, Brazil)
,
Serrano Milene
(University of Brasilia, Gama, Brasilia, DF, Federal District, Brazil)
,
de Sales Andre Barros
(University of Brasilia, Gama, Brasilia, DF, Federal District, Brazil)
資料名:
Communications in Computer and Information Science
(Communications in Computer and Information Science)
巻:
1478
ページ:
150-163
発行年:
2022年
JST資料番号:
W5071A
ISSN:
1865-0929
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)