文献
J-GLOBAL ID:202202299568215722
整理番号:22A0560633
ディーゼルエンジンから排出される粒子の燃焼,放出および微細構造に関するパイロットメイン噴射タイミングとディーゼル/エタノール二成分混合物の比較研究【JST・京大機械翻訳】
Comparative study of pilot-main injection timings and diesel/ethanol binary blends on combustion, emission and microstructure of particles emitted from diesel engines
著者 (3件):
Ge Jun Cong
(Division of Mechanical Design Engineering, Jeonbuk National University, 567, Baekje-daero, Deokjin-gu, Jeonju-si, Jeollabuk-do 54896, Republic of Korea)
,
Wu Guirong
(Division of Mechanical Design Engineering, Jeonbuk National University, 567, Baekje-daero, Deokjin-gu, Jeonju-si, Jeollabuk-do 54896, Republic of Korea)
,
Choi Nag Jung
(Division of Mechanical Design Engineering, Jeonbuk National University, 567, Baekje-daero, Deokjin-gu, Jeonju-si, Jeollabuk-do 54896, Republic of Korea)
資料名:
Fuel
(Fuel)
巻:
313
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
C0023A
ISSN:
0016-2361
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)