文献
J-GLOBAL ID:202302292088297165
整理番号:23A1175750
ハンガリーにおけるコロナウイルスパンデミックに起因する食品産業における家族中小企業の革新とマーケティングの習慣の変化【JST・京大機械翻訳】
Changes in the Innovation- and Marketing-Habits of Family SMEs in the Foodstuffs Industry, Caused by the Coronavirus Pandemic in Hungary
著者 (3件):
Bajko Norbert
(Doctoral School of Economic and Regional Sciences, Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, 2100 Godolloe, Hungary)
,
Fuelop Zsolt
(Doctoral School of Economic and Regional Sciences, Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, 2100 Godolloe, Hungary)
,
Percsi Kinga Nagyne
(Institute of Agricultural and Food Economics, Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, 2100 Godolloe, Hungary)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
14
号:
5
ページ:
2914
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)