研究者
J-GLOBAL ID:202301019945321084   更新日: 2023年07月17日

BELOBROVY ANNA

ベロブロヴィ アンナ | Belobrovy Anna
所属機関・部署:
職名: 教育講師
研究分野 (1件): 高等教育学
研究キーワード (7件): Learner Development ,  Neurodiversity in Higher Education ,  Social Practice Theory ,  Project-based Learning ,  EMI ,  Self-reflection ,  CLIL
論文 (6件):
  • Exploring the effectiveness of project-based learning : Teacher reflections on a student-led seminar project. 多言語教育実践ジャーナル = Journal of Multilingual Pedagogy and Practice. 2022. 2. 179-187
  • Anna Belobrovy. Setting Ground Rules, Streamlining our Multilingual Approach, and Following the Child’s Interests: Becoming an Influencer with Daddy. Bilingual Japan. 2022. 31. 22. 16-19
  • Reviews : The Emotional Rollercoaster of Language Teaching. Christina Gkonou, Jean-Marc Dewaele, and Jim King (Eds.). Multilingual Matters, 2020. xi + 320 pp. https://doi.org/10.21832/GKONOU8335. 2021. 43. 2. 243-246
  • Belobrovy, A. Theories on Self-Reflection in Education. The Asian Conference on Education 2018: Official Conference Proceedings. 2018. ISSN: 2186-5892
  • Belobrovy, A. How My Learning and Teaching Paths Have Finally Crossed. Explorations in Teacher Development. 2018. 25. 2. 48-49
もっと見る
学歴 (3件):
  • 2022 - 現在 ランカスター大学 大学教育研究ー博士課程学生
  • 2006 - 2009 コロンビア大学 ティーチャーズカレッジ大学院
  • 1999 - 2003 ヘブライ大学 国際関係、 日本語学科
経歴 (2件):
  • 2020/04 - 現在 立教大学 外国語教育研究センター 教育講師
  • 2017/04 - 2020/03 麗澤大学 常勤講師
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る