研究者
J-GLOBAL ID:200901002607238570   更新日: 2010年03月11日

MILNE George ALAN

ミルン ジヨージ アラン | Milne George ALAN
競争的資金等の研究課題 (1件):
  • -
MISC (4件):
  • Alan Milne. Promoting discourse awareness as a pedagogical tool: Building on learners' interlanguage in the development of greater conversational fluency. Graduation dissertation submitted for MSc TESOL. 2009
  • Alan Milne. Focusing on students' interlanguage as a means of promoting conversational development. 埼玉大学紀要 教養学部. 2008. 44. 2. 133-146
  • Alan Milne. From theory to practice. An individual approach to the teaching of grammar and lexis in English education. 埼玉大学紀要 教養学部. 2008. 44. 1. 137-150
  • Alan Milne. From questions to conversation: An analysis of factors affecting changes in student interaction during awareness-raising instruction in active listening and back-channel responses. 埼玉大学紀要 教養学部. 2006. 42. 2. 203-214
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る