研究者
J-GLOBAL ID:200901009963437965
更新日: 2024年12月18日
ラーク ロイ
ロイ ラーク | Larke Roy
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所属機関・部署:
Waikato University Marketing
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職名:
Professor
研究分野 (1件):
商学
MISC (10件):
J Dawson, R Larke. Japanese retailing through the 1990s: Retailer performance in a decade of slow growth. BRITISH JOURNAL OF MANAGEMENT. 2004. 15. 1. 73-94
Roy, Larke. A Survey of Industrial Buying Behavior:UK Truck Operators. (不明). 2002. 12. 2. 29-56
Roy, Larke. Prospects for brand marketing in Japan. (不明). 2002. 15. 1. 139-149
Roy, Larke. A Survey of Industrial Buying Behavior:UK Truck Operators. Ryûtsû Kagaku Ronshû. 2002. 12. 2. 29-56
Roy, Larke. Prospects for brand marketing in Japan. Ryûtsû Kagaku Ronshû. 2002. 15. 1. 139-149
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書籍 (4件):
Japan:a modern day retail superpower
Palgrave Macmillan 2005
Japanese business education from the point of view of a foreign professor
Chuo Keizaisha 2003
Internationalisation of Retailing in Asia
RoutledgeCurzon 2003
Retail Japan 2003
Sensu,Inc. 2002
学歴 (3件):
- 1991 スターリングシャー大学院(University of Stirling) 経営学研究科(Institute for Retail Studies)
- 1991 University of Stirling
- 1985 University of Sheffield 政治経済学部
学位 (1件):
博士(哲学)Doctor of Philosophy (スターリングシャー大学院(University of Stirling))
経歴 (15件):
2015/03 - 現在 ワイカト大学(ニュージーランド) 大学院・コーポレート・エデュケーション学科 教授・特別講師
1998/04 - 現在 Professor
2012/09 - 2014/09 ワイカト大学(ニュージーランド) 経営管理学部 客員教授
2006/04 - 2014/09 Professor,Department of Business,College of Business,RIKKYO UNIVERSITY
2006/04 - 2013/09 立教大学 経営学部 教授
2004/09 - 2005/09 エサーデー マーケティング 教授
2003/09 - 2004/09 エディンバラ大学 大学院 経営研究科 客員教授
1991/04 - 2004/04 神戸流通科学大学商学部 流通学科 教授
1997/08 - 1998/07 Walter A. Haas School of Business,UC Berkeley 客員研究員
1994/04 - 1998/03 神戸流通科学大学商学部 流通学科 助教授
1994/04 - 1998/03 Associate Professor (as old post name)
1991/04 - 1994/03 神戸流通科学大学商学部 流通学科 専任講師
1991/04 - 1994/03 Lecturer
1985/09 - 1991/03 名古屋市 布池外語専門学校 専任講師
1985/09 - 1991/03 Lecturer
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委員歴 (1件):
都市発達調査委員会(Town Development Reserch Committee)
所属学会 (4件):
アメリカ経営学会(American Marketing Association)
, 経営科学学会(Academy of Marketing Sciences)
, 日本社会商業(Japan Society of Commerce)
, Japan Society of Commerce
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