研究キーワード (31件):
遠隔双方向情報コミュニケーションシステム
, 超早期支援
, 学習困難
, プラダー・ウィリ症候群
, 広汎性発達障害
, 読字障害
, 注意欠陥多動性障害
, 極低出生体重
, 筋ジストロフィー
, てんかん
, 小児保健
, 発達障害
, 療育
, 教育評価
, 病態生理学
, 小児神経学
, 特別支援教育
, information communication technique
, extremely early intervention
, attention deficit hyperactivity disorder
, dyslexia
, learning difficulty
, Prader-Willi syndrome
, muscle dystrophy
, epilepsy
, very low birth weight
, habilitation
, evaluation of education
, pathophysiology
, child neurology
, special support education
日本小児科学会愛媛地方会
, 日本重症心身障害学会
, 日本LD学会
, 日本発達障害学会
, 日本小児保健学会
, 日本特殊教育学会
, 日本てんかん学会
, 日本小児神経学会
, 日本小児科学会
, Japanese Academy of Learning Disabilities
, The Japanese Association for the Study of Developmental Disabilities
, The Japanese Society of Child Health
, The Japanese Association of Special Education
, The Janan Epilepsy Society
, The Japanese Society of Child Neurology
, The Japan Pediatric Society