野口 潔. DYNAMIC INTERACTION PATTERNS AND CONFLICTING PERSONAL RELATIONSHIPS IN PROJECT-BASED COLLABORATIVE LEARNING AMONG THREE LEARNERS OF JAPANESE LANGUAGE: THE ACTIVITY THEORY PERSPECTIVE. Proceedings of the 36th Annual Conference of the Southeastern Association of Teachers of Japanese. 2021. 36. 10-40
野口 潔. Story Mapを使って体験談を「固まり」で語る授業実践:中級前半レベルの場合. カナダ日本語教育振興会年次大会プロシーディングス2021. 2021. 148-156
DYNAMIC INTERACTION PATTERNS AND CONFLICTING PERSONAL RELATIONSHIPS IN PROJECT-BASED COLLABORATIVE LEARNING AMONG THREE LEARNERS OF JAPANESE LANGUAGE: THE ACTIVITY THEORY PERSPECTIVE
(第36回SEATJ年次大会 2021)
Linguistic Socierty of America
, 日本言語学会
, アジア研究協会
, カナダ日本語教育振興会
, Southeastern Association of Teachers of Japanese
, 上智大学言語学会
, 第二言語習得研究会
, American Association of Teachers of Japanese
, 日本語教育学会