研究者
J-GLOBAL ID:200901070126684807   更新日: 2020年09月01日

アドラー ジカン コリンズ

アドラー ジカン コリンズ | Je-kan Adler-Collins
所属機関・部署:
職名: 准教授
その他の所属(所属・部署名・職名) (1件):
  • NPO Intergrated CareEducation and Research Association  President
ホームページURL (2件): http://www.living-action-research.orghttp://www.blendednursing2017.com
研究分野 (1件): 教育工学
研究キーワード (8件): エンドオブライフケア ,  補完・代替療法 ,  カリキュラム・デザイン ,  教育 ,  design ,  forms of knowing ,  Education ,  Knowledge generation
競争的資金等の研究課題 (2件):
  • 2000 - 2005 How do I make explicit, live and hold my values and life of learning as a healing nurse, researcher and Shingon Buddhist priest: Pedagogising my knowledge and claims to know through the educative process of the development, implementation and assessmen・・・
  • Emerging forms of education design of Nursing Curriculum
論文 (18件):
  • Jun-Qiang Zhao, Fen Zhou, Ying Sun, Run-Xi Tian, Je Kan Adler-Collins, Yu-Fang Hao. Insights on the development of TCM nursing. International Journal of Nursing Sciences. 2016. 3. 3. 328-331
  • Adler-Collins JK. We must take a critical look at nursing education. International nursing review. 2013. 60. 3. 281
  • Je Kan Adler-Collins. Nurses as innovators in health education. INTERNATIONAL NURSING REVIEW. 2012. 59. 3. 295-295
  • Je Kan Adler-Collins. Plagiarism: intention or not? Response. INTERNATIONAL NURSING REVIEW. 2012. 59. 2. 150-150
  • Je Kan Adler-Collins. A Straight Talking Introduction to Psychological Treatments for Mental Health Problems. JOURNAL OF PSYCHIATRIC AND MENTAL HEALTH NURSING. 2011. 18. 10. e27-e27
もっと見る
講演・口頭発表等 (1件):
  • How effective is educational technology in relationship to my practice?
    (In Japan Association of Educators for Human DevelopmentWasada University., Wasada University Tokyo. 1999)
学歴 (2件):
  • - 2000 Bath University Education
  • - 1995 Bath University College Education
学位 (1件):
  • 教育学博士 (バース大学)
経歴 (1件):
  • 2000 - 2005 Assistant Professor (Mental Health) Fukuoka Prefectural University
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る