Yozo Takino, Masahiro Iwakiri. School-based for long-term trauma-related Japanese school intervention recovery from distress in a Japanese school. International Journal of Psychology. 2023. 58. S1. 1031-1031
大岡, 由佳, 岩切, 昌宏, 瀧野, 揚三, 浅井, 鈴子, 毎原, 敏郎. 絵という表現活動を通して見えてくる子ども時代のトラウマ-トラウマインフォームドケアの実践--Practice of traumatic informed care-Childhood trauma that can be seen through the expression activity of painting. 学校安全推進センター紀要. 2021. 1. 43-54
日本学校心理学会
, The International Society for Traumatic Stress Studies
, National Association of School Psychologists
, 日本トラウマティックストレス学会
, 日本ストレスマネジメント学会
, 日本青年心理学会
, 日本発達心理学会
, 日本カウンセリング学会
, 日本教育心理学会
, 日本心理学会