研究者
J-GLOBAL ID:200901099368574605
更新日: 2022年09月18日
波積 真理
ハヅミ マリ | Hazumi Mari
所属機関・部署:
職名:
助教授
研究キーワード (2件):
市場調査
, Market research
競争的資金等の研究課題 (3件):
- 農水産物マーケティング
- 生活者の消費に関する実証研究
- The Consumption in Life
MISC (24件):
-
The positioning and marketing strategy of the rural-urban human exchange center~The case study of the rulal-urban human exchange center of kumamoto prefecture. THE KUMAMOTO-GAKUEN JOURNAL OF COMMERCE. 2003. 9. 3. 129
-
交流施設のポジショニングとマーケティング戦略~熊本県の交流施設を事例として. 熊本学園大学商学論集. 2003. 9. 3. 129
-
The positioning and marketing strategy of the rural-urban human exchange center~The case study of the rulal-urban human exchange center of kumamoto prefecture. THE KUMAMOTO-GAKUEN JORNAL OF COMMERCE. 2003. 9. 3. 129
-
Market Research and measurement of comsumption from the view point of total life organization. THE KUMAMOTO-GAKUEN JOURNAL OF COMMERCE. 1997. 3. 1・2. 71
-
生活の測定と市場調査(共著). 熊本学園商学論集. 1997. 3. 1・2. 71
もっと見る
書籍 (3件):
-
Essence of the brand theory in primary goods~Theoretical examination and positive consideration of formation conditions
HAKTO SHOBO 2002
-
一次産品におけるブランド理論の本質~成立条件の理論的検討と実証的考察
白桃書房 2002
-
Essence of the brand theory in primary goods~Theoretical examination and positive consideration of formation conditions
HAKTO SHOBO 2002
学位 (2件):
- 経営学修士 (西南学院大学)
- 経済学博士 (京都大学)
委員歴 (1件):
受賞 (1件):
所属学会 (5件):
地域漁業学会
, 消費経済学会
, 生活経済学会
, 日本流通学会
, 日本生活学会
前のページに戻る