文献
J-GLOBAL ID:200902196482784481   整理番号:95A1022948

GRACILE:協調インテリジェント学習環境のフレームワーク

GRACILE: A Framework for Collaborative Intelligent Learning Environments.
著者 (2件):
資料名:
巻: 10  号:ページ: 988-1002  発行年: 1995年11月 
JST資料番号: X0330A  ISSN: 0912-8085  資料種別: 逐次刊行物 (A)
発行国: 日本 (JPN)  言語: 英語 (EN)
引用文献 (18件):
  • ALFONSO, A. Japanese language patterns : A Structural Approach. 1989
  • AYALA, G. Design Issues in a Collaborative Intelligent Learning Environment for Japanese Language Patterns. Proc. ED-MEDIA 94, Educational Multimedia and Hyper Media Annual 1994. 1994, 67-72
  • BULL, S. Student Modelling in an Intelligent Computer Assisted Language Learning System: The issues of language transfer and learning. Proc. 1993 Int. Conf. on Computers in Education ICCE'93. 1993, 121-126
  • CARROL, J. B. Second Language. Cognition and Instruction. 1986, 83-125
  • CHAN, T. A Taxonomy of Peer-peer Learning Situations : Communication, Cooperation and Collaboration. Proc. 1993 Int. Conf. on Computers in Education ICCE'93. 1993, 193-198
もっと見る
タイトルに関連する用語 (3件):
タイトルに関連する用語
J-GLOBALで独自に切り出した文献タイトルの用語をもとにしたキーワードです

前のページに戻る