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J-GLOBAL ID:200902299357437480   整理番号:05A0999812

高セル密度基板を用いた二重層薄め被覆三金属3-Way触媒の変換特性

Conversion Characteristics of Double-Layer Washcoat Tri-Metal Three-Way Catalyst Using High Cell Density Substrate
著者 (4件):
資料名:
巻: 48  号:ページ: 874-881  発行年: 2005年11月15日 
JST資料番号: X0904A  ISSN: 1340-8054  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 原著論文  発行国: 日本 (JPN)  言語: 英語 (EN)
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反応停止温度及び熱耐久性を改善するために,二重層薄め被覆のあ...
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引用文献 (15件):
  • (1) Lafyatis, D.S., Will, N.S. and Martin, A. P., Use of High Cell Density Substrates and High Technology Catalysts to Significantly Reduce Vehicle Emissions, SAE Paper No.2001-01-0502, (2001).
  • (2) Yamamoto, S., Matsushita, K. and Etoh, S., In-Line Hydrocarbon(HC) Adsorber System for Reducing Cold-Start Emissions, SAE Paper No.2000-01-0892, (2000).
  • (3) Kim, I.T., Lee, W.J., Yoon, J.S. and Park, C.K., An Exploratory Study of the Emission Reduction Technologies Compliant with SULEV Regulations, Int. J. of Automotive Technology, Vol.2, No.2 (2001), pp.63-75.
  • (4) Lee, S.C., Jang, J.H., Lee, B.Y., Bae, J.H. and Choung, S.J., HCA and TWC Hybrid System for Reducing Cold-Start Emission, International J. of Automotive Technonoly(IJAT), Vol.5, No.1 (2004), pp.1-8.
  • (5) Son, G.S., Ko, S.H. and Lee, K.Y., Additive Catalysts for an Automotive Photocatalyst System, Int. J. of Automotive Technology, Vol.1, No.2 (2000), pp.89-94.
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