- 2024/05 - 現在 日本商業学会 『流通研究(IJMD)』編集委員
- 2023/05 - 現在 日本商業学会 理事
- 2022/10 - 現在 日本広告学会 理事
- 2021/04 - 現在 Frontiers Editorial Board of Advertising and Marketing Communication (Review Editor, specialty section of Frontiers in Communication)
- 2021/04 - 現在 Frontiers Editorial Board of Human-Media Interaction (Review Editor, specialty section of Frontiers in ICT/Psychology/Digital Humanities/Computer Science)
- 2020/04/01 - 現在 公益社団法人日本マーケティング協会 内閣府認定マーケティング検定委員会 委員
- 2019 - 現在 Reviewer for the Psychology & Marketing (in 2019, 2021, 2022, 2023)
- 2018/05 - 現在 日本消費者行動研究学会 理事
- 2013/10 - 現在 日本広告学会 論集編集委員会委員
- 2023/05 - 2024/04 日本商業学会 『IJMD』編集委員
- 2019/05 - 2023/05 日本商業学会 学会賞審査委員会
- 2007/10 - 2022/09 日本広告学会 評議員
- 2020/11 - 2021/12 Reviewer for the Journal of Marketing Communications (in 2020, 2021)
- 2019/02 - 2021/06 Journal of Business Research Editor of a special issue (Multisensory Consumer-Computer Interaction) in the Journal of Business Research
- 2019/05 - 2021/05 日本商業学会 『流通研究』編集長
- 2017/05 - 2021/05 日本商業学会 『流通研究』編集委員
- 2019/05 - 2020/05 日本消費者行動研究学会 『消費者行動研究』編集委員
- 2020/05 - European Marketing Academy Reviewer for the EMAC 2020 Regional Conference (Competitive Papers)
- 2020/02 - 2020/03 Global Alliance of Marketing and Management Associations Reviewer for the 2020 Global Marketing Conference
- 2020/01 - European Marketing Academy Reviewer for the 49th EMAC Annual Conference 2020 (Competitive Papers)
- 2018/05 - 2019/04 日本消費者行動研究学会 学会賞審査委員
- 2018/12 - 2019/01 European Marketing Academy Reviewer for the 48th EMAC Annual Conference 2019 (Competitive Papers)
- 2018 - 2019 European Journal of Marketing Reviewer for the European Journal of Marketing (in 2018, 2019)
- 2015/11/09 - 2018/05 日本消費者行動研究学会 事務局担当理事
- 2017/10 - Society for Consumer Psychology Reviewer for SCP Winter Conference 2018 (Individual Papers and Working Papers)
- 2009/04 - 2015/11/08 日本消費者行動研究学会 幹事
- 2007/10 - 2013/09 日本広告学会 関東部会運営委員
全件表示
日本広告学会
, 商品開発・管理学会
, 日本マーケティング学会
, 日本商業学会
, 日本消費者行動研究学会
, Marketing Science Institute
, European Marketing Academy
, American Marketing Association
, Society for Consumer Psychology
, Association for Consumer Research