研究者
J-GLOBAL ID:201501019871707625
更新日: 2024年06月01日
ブルックス スティーブン
Brooks Steven
所属機関・部署:
論文 (5件):
-
教員の発音指導に対する考え方とリンガ・フランカ・コア(LFC)との相関関係についての考察. 2023. 1. 1. 1-13
-
ネイティブ·スピーカーによる大学初年度の英語コミュニケーションクラス内で生ずる Sociopragmatic Breakdown (社会的プラグマティクスによる挫折)の原因の理解. 2017. 4. 38-48
-
ブルックス スティーブン. ピア・ティーチング」と「タスク中心教授法」を英語授業に取り入れる効果. 目白大学高等教育研究. 2014. 20. 20. 115-120
-
ブルックス スティーブン. 目白大学の Direct English クラスにおける学生の授業参加意欲向上の取り組み. 目白大学高等教育研究. 2013. 19. 19. 83-89
-
Review of Out Front, Japanese Association for Language Teaching. The Language Teacher. 2011. 35. 3. 46-48
講演・口頭発表等 (4件):
-
What we talk about when we talk about grammar: A communicative approach to the structure section of the TOEFL ITP
(Japanese Association for Language Teachers (JALT), 45th Annual Conference 2019)
-
Using Schoology to manage and facilitate a semi-intensive academic English course
(Japanese Association for Language Teachers (JALT), 43rd Annual Conference 2017)
-
The impact of differing academic cultures in Japan and the West on an EAP course at a Japanese university
(13th Annual CamTesol Conference 2017)
-
"Spurs to creativity": Techniques for the creative use of textbooks on EAP courses
(Japanese Association for Language Teachers (JALT), 41st Annual Conference 2015)
学歴 (2件):
- 2013 - 2016 University of Nottingham Education MA: Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL)
- 2001 - 2002 Cardiff University English, Communication and Philosophy MA: Teaching and Practice of Creative Writing
前のページに戻る