研究者
J-GLOBAL ID:201501096736204625   更新日: 2024年02月05日

Ross Eric MILLER

ロス エリック ミラー | MILLER Ross Eric
所属機関・部署:
職名: 教授
研究分野 (5件): 外国語教育 ,  外国語教育 ,  外国語教育 ,  外国語教育 ,  外国語教育
研究キーワード (5件): Study Abroad ,  Mobile Technology ,  CALL ,  Educational Technology ,  Educational Technology, CALL, Mobile Technology, Study Abroad
競争的資金等の研究課題 (1件):
  • Computer Aided Language Learning(CALL)
論文 (25件):
  • D. Levin. Likert or Leave 'Em: Does Scale Size Matter. *. 2014. 23. 57-68
  • Experience Abroad: Developing an Enhanced Study Abroad Program. 2014
  • Y. Hakozaki, M. Sadamitsu, Y. Sato. English Entrance Exams: Does Comprehension Matter?. *. 2013. 22. 1-10
  • Yuko Hakozaki. Reading Aloud as a Means of Improving Oral Fluency. *. 2012. 83-92
  • T. Thorpe. Passport to Study Abroad: Preparing Students for the Journey of a Lifetime. 2010 PAC-KOREA TESOL International Conference Proceedings. 2011. 139-146
もっと見る
MISC (5件):
  • Testing for a Test Mode Effect: A Quasi-Experimental Study Using EFL Vocabulary Quizzes. Otemon Gakuin University Bulletin of the Faculty of International Studies. 2023. 1
  • Miller, Ross Kumar, Swapna. Analysis of faculty use and perceptions of ICT: planning for effective professional development at a Japanese HEI. SN Social Sciences. 2022. 2. 8. 132
  • It Takes a Community: Faculty Development in the Department of International Liberal Arts. Bulletin of the Society for English Language and Culture, Otemon Gakuin University. 2022. 31. 13-22
  • Summer Session 2019: Innovation. 2020. 29. 53-63
  • Technology in Teaching: A Small-Scale Narrative Study of Technology Adoption by Japanese Professors of EFL. Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2019. 2019. 1981-1986
講演・口頭発表等 (24件):
  • Critical Thinking as Content: Designing a Course for Mixed-Level EFL University Students
    (Hawaii International Conference on Education 2024)
  • News Hour: Students' News Reports
    (Okinawa JALT HOLT 2022 2022)
  • Organization, Implementation and Design of an Online Intensive English Program
    (21st Century Language Teaching: Children and Technology 2021)
  • Practice, Pedagogy, and Culture: ICT Usage in a Private Japanese University
    (AECT 2020 Virtual International Convention: Towards Culturally-Situated Learning Design and Research 2020)
  • Technology in Teaching: A Small-Scale Narrative Study of Technology Adoption by Japanese Professors of EFL
    (Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2019 2019)
もっと見る
Works (1件):
  • English Crescent Workbook
    2003 -
学歴 (3件):
  • 2016 - 2019 University of Florida College of Education Educational Technology
  • 1994 - 1997 テンプル大学大学院
  • 1983 - 1987 コロラド大学
学位 (3件):
  • B.A. (コロラド大学)
  • M.Ed. (テンプル大学大学院)
  • Doctor of Education (Ed.D.) (University of Florida)
経歴 (19件):
  • 2022/04 - 現在 追手門学院大学 国際学部 国際学科 教授
  • 2020/04 - 現在 追手門学院大学 大学院 現代社会文化研究科 国際教養学専攻 教授
  • 2020/04 - 現在 追手門学院大学 国際教養学部 国際教養学科 教授
  • 2018/04/01 - 現在 追手門学院大学 大学院 現代社会文化研究科 国際教養学専攻 准教授
  • 2018/04 - 2020/03 追手門学院大学 大学院 現代社会文化研究科 国際教養学専攻 准教授
全件表示
所属学会 (3件):
The International Society for Technology in Education (ISTE®) ,  Association for the Advancement of Computing in Education (AACE) ,  Japan Association for Language Teaching
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る