研究者
J-GLOBAL ID:201601013526083120   更新日: 2024年05月03日

アイズマンガー イアン

Isemonger Ian Maxwell
研究分野 (3件): 外国語教育 ,  教育心理学 ,  教育心理学
研究キーワード (6件): Teacher Education ,  Applied Linguistics ,  Second Language Acquisition ,  English Education ,  Language Learning ,  Psychometrics
論文 (28件):
  • Ian Isemonger. Generative Language Models in Education: Foreign Language Learning and the Teacher as Prompt Engineer. TEFL Praxis Journal. 2023. 2. 3-17
  • Isemonger, I. M. The turn toward active learning in Japanese education: Pedagogical foundations and an appeal for theorization. Kumamoto Journal of Humanities. 2020. 1. 71-87
  • アイズマンガー イアン. Academic English and curriculum development: Materials evaluation under a Content Based Instruction (CBI)rationale. Tokai University Bulletin of Agriculture. 2019. 38. 39-48
  • アイズマンガー イアン. Exploratory Factor Analysis of a Japanese Version of the Survey of Achievement Responsibility (SOAR). Kumamto University Studies in Social and Cultural Science. 2019. 17. 23-42
  • アイズマンガー イアン. The latent structure of a Japanese version of the Strategy Inventory for Language Learning: A data-driven approach using exploratory factor analysis. Kumamoto University Studies in Social and Cultural Science. 2019. 17. 1-22
もっと見る
学歴 (1件):
  • 1992 - 1994 ナタル大学 (南アフリカ) 心理学 MA
学位 (1件):
  • MA (心理学) (ナタル大学 (南アフリカ))
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る