研究者
J-GLOBAL ID:201701014959596672   更新日: 2020年08月27日

シェリダン ジョーン ロバート

Sheridan Robert John
所属機関・部署:
研究分野 (1件): 外国語教育
研究キーワード (4件): student-centred learning ,  culture in education ,  CLIL ,  vocabulary acquisition
論文 (9件):
  • Kathryn M. Tanaka, Robert Sheridan, Daniel Tang, Jeanette M. Kobayashi. Bridging Pedagogical Gaps with Learner Agency. JALT Postconference Publication. 2020. 2019. 1. 115-126
  • Robert Sheridan, Barry Condon. Letting Students Choose: How Culture Influences Text Selection in EFL Reading Courses. The Journal of Asia TEFL. 2020. 17. 2. 523-539
  • シェリダン・ロバート・ジョーン. Extensive Reading in a Digital Age: Comparing how Paper-based and Electronic Graded Readers Influence Language Gains and Interest. Kobe JALT Journal. 2019. 1. 1. 19-40
  • シェリダン・ロバート・ジョーン. The Benefits and Use of Culturally Familiar Materials in Japanese University EFL Classrooms. Osaka JALT Journal. 2019. 6. 5-33
  • シェリダン・ロバート・ジョーン. Foreign Language, Local Culture: How Familiar Contexts Impact Learning and Engagement. TESJ-EJ. 2019. 23. 1
もっと見る
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る