Ji Changwei について
College of Environmental and Energy Engineering, Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control and Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Shi Lei について
College of Environmental and Energy Engineering, Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control and Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Wang Shuofeng について
College of Environmental and Energy Engineering, Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control and Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Cong Xiaoyu について
College of Environmental and Energy Engineering, Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control and Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Su Teng について
College of Environmental and Energy Engineering, Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control and Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Yu Menghui について
College of Environmental and Energy Engineering, Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control and Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Energy について
火花点火機関 について
炭化水素 について
化学量論 について
熱放射 について
ガソリン機関 について
高温 について
排ガス について
反応時間 について
一酸化炭素 について
ガソリン について
流量 について
エーテル について
脂肪族化合物 について
クランク角 について
放出速度 について
NOx排出 について
燃焼 について
Emissions について
ガソリン について
ジメチルエーテル について
アイドル について
圧縮点火機関 について
火花点火機関 について
ジメチルエーテル について
ジメチルエーテル について
ガソリン について
混合物 について
燃料 について
火花点火機関 について
調査 について