Wei Yuguang について
School of Traffic and Transportation, Beijing Jiaotong University, Beijing, 100044, China について
Avci Cafer について
Computer Engineering Department, Faculty of Engineering, Yalova University, Yalova, 77200, Turkey について
Avci Cafer について
School of Sustainable Engineering and the Built Environment, Arizona State University, Tempe, AZ, 85281, USA について
Avci Cafer について
Computer Engineering Department, Faculty of Electrical and Electronics, Yildiz Technical University, Istanbul, 34220, Turkey について
Liu Jiangtao について
School of Sustainable Engineering and the Built Environment, Arizona State University, Tempe, AZ, 85281, USA について
Belezamo Baloka について
School of Sustainable Engineering and the Built Environment, Arizona State University, Tempe, AZ, 85281, USA について
Belezamo Baloka について
Arizona Department of Transportation (ADOT), Phoenix, Arizona, 85007, USA について
Aydin Nizamettin について
Computer Engineering Department, Faculty of Electrical and Electronics, Yildiz Technical University, Istanbul, 34220, Turkey について
Li Pengfei(Taylor) について
Department of Civil & Environmental Engineering, Mississippi State University, Mississippi State, MS, 39762, USA について
Zhou Xuesong について
School of Sustainable Engineering and the Built Environment, Arizona State University, Tempe, AZ, 85281, USA について
Transportation Research. Part B. Methodological について
反応時間 について
最適化 について
安全性 について
衝突回避 について
計算量 について
インフラストラクチャー について
時間依存性 について
交通システム について
スケジューリング について
整数計画法 について
軌跡 について
連結性 について
相互作用 について
動的計画法 について
車群 について
輸送と業務 について
交通調査 について
自動車 について
モデル について
動的計画法 について
縦方向 について
軌道 について
最適化 について