Yang Delong について
State Key Laboratory of Automotive Simulation and Control, Jilin University, PR China について
Yang Delong について
Key Laboratory of Automobile Materials, Ministry of Education and Department of Materials Science and Engineering, Jilin University, No. 5988 Renmin Street, Changchun, 130025, PR China について
Qiu Feng について
State Key Laboratory of Automotive Simulation and Control, Jilin University, PR China について
Qiu Feng について
Key Laboratory of Automobile Materials, Ministry of Education and Department of Materials Science and Engineering, Jilin University, No. 5988 Renmin Street, Changchun, 130025, PR China について
Zhao Qinglong について
Key Laboratory of Automobile Materials, Ministry of Education and Department of Materials Science and Engineering, Jilin University, No. 5988 Renmin Street, Changchun, 130025, PR China について
Jiang Qichuan について
State Key Laboratory of Automotive Simulation and Control, Jilin University, PR China について
Jiang Qichuan について
Key Laboratory of Automobile Materials, Ministry of Education and Department of Materials Science and Engineering, Jilin University, No. 5988 Renmin Street, Changchun, 130025, PR China について
Journal of Alloys and Compounds について
界面 について
降伏強さ について
圧縮強さ について
被覆 について
粉末冶金 について
延性 について
濡れ について
炭化ケイ素 について
圧縮性 について
被覆層 について
弾性係数 について
複合材料 について
チタン について
破壊歪 について
界面層 について
Ti_5Si_3被覆SiC_P について
粉末冶金 について
界面進化 について
圧縮特性 について
弾性係数 について
セラミック・陶磁器の製造 について
複合材料 について
圧縮強さ について
延性 について