E Jiaqiang について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha 410082, China について
E Jiaqiang について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, China について
E Jiaqiang について
Institute of New Energy and Energy-saving & Emission-reduction Technology, Hunan University, Changsha 410082, China について
Peng Qingguo について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha 410082, China について
Peng Qingguo について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, China について
Peng Qingguo について
Institute of New Energy and Energy-saving & Emission-reduction Technology, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zhao Xiaohuan について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zhao Xiaohuan について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zhao Xiaohuan について
Institute of New Energy and Energy-saving & Emission-reduction Technology, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zuo Wei について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zuo Wei について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zuo Wei について
Institute of New Energy and Energy-saving & Emission-reduction Technology, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zhang Zhiqing について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, China について
Zhang Zhiqing について
Institute of New Energy and Energy-saving & Emission-reduction Technology, Hunan University, Changsha 410082, China について
Pham Minhhieu について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, China について
Pham Minhhieu について
Institute of New Energy and Energy-saving & Emission-reduction Technology, Hunan University, Changsha 410082, China について
Applied Thermal Engineering について
燃焼効率 について
燃焼特性 について
温度分布 について
燃焼器 について
流量 について
熱特性 について
反応速度 について
当量比 について
火炎安定化 について
熱再循環 について
後向きステップ について
火炎速度 について
熱光起電力 について
非予混合燃焼 について
マイクロ燃焼器 について
マイクロ燃焼器 について
熱性能 について
空洞 について
後方ステップ流れ について
温度分布 について
燃焼装置一般 について
燃焼一般 について
マイクロ燃焼器 について
水素 について
燃焼特性 について
数値 について
研究 について