Luo Shiyuan について
School of Materials Science and Engineering, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Luo Shiyuan について
Hubei Key Laboratory of Advanced Technology for Automotive Components, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Zhu Dahu について
Hubei Key Laboratory of Advanced Technology for Automotive Components, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Zhu Dahu について
Hubei Collaborative Innovation Center for Automotive Components Technology, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Zhu Dahu について
Blade Intelligent Manufacturing Division, HUST-Wuxi Research Institute, Wuxi, China について
Hua Lin について
Hubei Key Laboratory of Advanced Technology for Automotive Components, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Hua Lin について
Hubei Collaborative Innovation Center for Automotive Components Technology, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Qian Dongsheng について
School of Materials Science and Engineering, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Qian Dongsheng について
Hubei Key Laboratory of Advanced Technology for Automotive Components, Wuhan University of Technology, Wuhan, China について
Yan Sijie について
Blade Intelligent Manufacturing Division, HUST-Wuxi Research Institute, Wuxi, China について
Yan Sijie について
State Key Laboratory of Digital Manufacturing Equipment and Technology, Huazhong University of Science and Technology, Wuhan, China について
Yu Fengping について
Technology Center, Wuxi Turbine Blade Co., Ltd., Wuxi, China について
Journal of Materials Engineering and Performance について
Ti-6Al-4V合金 について
タービン翼 について
鍛造 について
変形 について
温度 について
均一性 について
プロセスパラメータ について
有限要素法 について
数値解析 について
forging について
modeling and simulation について
process parameters について
turbine blade について
uniformity characteristics について
鍛造技術 について
鍛造 について
Ti について
タービン翼 について
均一性 について
プロセスパラメータ について