研究者
J-GLOBAL ID:201801000880704905   更新日: 2020年09月29日

ラモンダ クリス

Ramonda Kris
所属機関・部署:
ホームページURL (1件): http://www.krisramonda.com
研究分野 (1件): 外国語教育
研究キーワード (1件): vocabulary acquisition, metaphor, extensive reading
論文 (13件):
  • Kris Ramonda. Extensive reading and class readers: the case for no choice. ELT Journal. 2020. 74. 3. 277-286
  • Kris Ramonda, Paul Sevigny. Graded reader comprehension questions and item discrimination analysis. ELT Journal. 2019. 73. 3. 265-274
  • Kris Ramonda. A double-edged sword: Metaphor and metonymy through pictures for learning idioms. International Review of Applied Linguistics in Language Teaching. 2019. 0. 0
  • RAMONDA K. The role of encyclopedic world knowledge in semantic transparency intuitions of idioms. English Language and Linguistics. 2019. 23. 1. 31-53
  • Ramonda K. The effects of implementing online extensive reading in the English classroom. 東京理科大学紀要(教養編). 2017. 291-305
もっと見る
学位 (1件):
  • PhD (University of Birmingham)
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る