Fang Yanping, Linfeng Wang. A Thrice-Told Tale of Japanese Staffrooms and a Transformative Journey in Searching for East Asia as Method. ECNU Review of Education. 2024
王 林鋒. ALT と学校教員による専門職学び合うコミュニティの省察的実践:3 年間の歩み. 慶應義塾 外国語教育研究. 2023. 19. 135-145
王林鋒. ALTs&HRTs &JTEsによる実践し省察するコミュニティーの構築. ALT Training Online Blog. 2020. https://altto.net/cultivating-a-community-of-practice-for-alts-and-japanese-teachers-by-linfeng-wang/?fbclid=IwAR1-hdayuWNHP8NHYjRKxkMYx3ibpGZ3-zeANvKRi1UHsdbsM3D1sBHxib4
Foreign Language Education in Japan: Current Issues and Future Prospects
(Paradigms in Education E-forum Webinar by Universiti Kebangsaan Malaysia 2024)
Initiatives by Japanese Teacher Education Flagship Universities and Their Prospects
(第17回東アジア教員養成国際シンポジウム 2023)
日本比較教育学会
, 小学校英語教育学会
, 大学英語教育学会
, 世界授業研究学会
, 日本カリキュラム学会
, 日本教師教育学会
, 全国英語教育学会
, TESOL Teaching English to Speakers of Other Languages
, IATEFL International Association of Teachers of English as a Foreign Language