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J-GLOBAL ID:201802228966307507   整理番号:18A1494982

過去の旅行経験からみた観光地イメージ

Influence of tourists’ past travel experiences on perception of destination images
著者 (2件):
資料名:
巻: 34  号:ページ: 38-46(J-STAGE)  発行年: 2018年 
JST資料番号: L4355A  ISSN: 0916-1503  資料種別: 逐次刊行物 (A)
発行国: 日本 (JPN)  言語: 日本語 (JA)
引用文献 (29件):
  • Crompton, J. L. (1979). An assessment of the image of Mexico as a vacation destination and the influence of geographical location upon that image. Journal of Travel Research, 17, 18-23.
  • Echtner, C. M. & Ritchie, J. R. B. (1991). The meaning and measurement of destination image. Journal of Tourism Studies, 2, 2-12.
  • Fakeye, P. C. & Crompton, J. L. (1992). Importance of socialization to repeat visitation. Annals of Tourism Research, 19, 364-367.
  • 藤原武弘・田頭伸子(1984).クラッシック音楽の認知への多次元尺度法的アプローチ 心理学研究,55(2), 75-79.
  • Gartner, W. C. (1994). Image formation process. Journal of Travel & Tourism Marketing, 2, 191-215.
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