研究者
J-GLOBAL ID:201901021086061182   更新日: 2023年10月09日

ラペネカ ジョシュア

Rappeneker Joshua
所属機関・部署:
研究分野 (1件): 言語学
研究キーワード (2件): ESL ,  CALL
MISC (7件):
  • Joshua Rappeneker, Satchie Haga, James Carpenter, Daniel Beck. Factors Influencing the Establishment of Professional Development Network During Emergency Remote Teaching : An Activity Theory Analysis. 2022. 3. 76-93
  • Classroom Management and Teacher Practice : Considerations Following the First Year of a Remote e-Learning Course. 多言語教育実践ジャーナル. 2022. 2. 119-128
  • Developing social presence in online classes : a Japanese higher education context. 外国語教育研究ジャーナル. 2021. 2. 174-183
  • Joshua Rappeneker. Developing Software Tools for Better Classroom Management. 立教大学ランゲージセンター紀要. 2018. 39. 65-72
  • Ireland Gary V, Rappeneker Joshua, Woollerton Maxim. Creating English Language Learning iOS Applications from Paper-based Texts : 2013 Progress Update. 文京学院大学外国語学部文京学院短期大学紀要. 2014. 13. 1-20
もっと見る
講演・口頭発表等 (2件):
  • How WEB 2.0 tools can rejuvenate journal writing
    (MOBILLE - Mobile Language Learning Experience, NYC 2019)
  • Teacher’s experience using continuous real-time student feedback software to enhance the EFL classroom, ALLT 2018, Taipei, Taiwan
    (ALLT 2018)
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る