Dai Rongjian について
School of Transportation Science and Engineering, Beijing Key Laboratory for Cooperative Vehicle Infrastructure System and Safety Control, Beihang University, Beijing 100191, China について
Lu Yingrong について
School of Transportation Science and Engineering, Beijing Key Laboratory for Cooperative Vehicle Infrastructure System and Safety Control, Beihang University, Beijing 100191, China について
Ding Chuan について
School of Transportation Science and Engineering, Beijing Key Laboratory for Cooperative Vehicle Infrastructure System and Safety Control, Beihang University, Beijing 100191, China について
Ding Chuan について
Beijing Advanced Innovation Center for Big Data and Brain Computing, Beihang University, Beijing 100191, China について
Lu Guangquan について
School of Transportation Science and Engineering, Beijing Key Laboratory for Cooperative Vehicle Infrastructure System and Safety Control, Beihang University, Beijing 100191, China について
Lu Guangquan について
Beijing Advanced Innovation Center for Big Data and Brain Computing, Beihang University, Beijing 100191, China について
Wang Yunpeng について
School of Transportation Science and Engineering, Beijing Key Laboratory for Cooperative Vehicle Infrastructure System and Safety Control, Beihang University, Beijing 100191, China について
Wang Yunpeng について
Beijing Advanced Innovation Center for Big Data and Brain Computing, Beihang University, Beijing 100191, China について
Transportation Research. Part F. Traffic Psychology and Behaviour について
連結式車両 について
シミュレーション について
交通情報 について
経路選定 について
通勤 について
最適化 について
交通システム について
旅行時間 について
エージェント について
運転 について
エコドライブ について
マルチエージェントシミュレーション について
燃料消費量 について
運転行動 について
実時間 について
燃料消費 について
連結車両 について
運転行動 について
シミュレーション について
エージェント について
運転者 について
連結車両 について
環境 について
経路選択 について
行動 について