Department of Marine Technology, Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Trondheim 7491, Norway について
Zhang Min について
Shandong Provincial Key Lab of Ocean Engineering, Ocean University of China, Qingdao 266100, China について
Shao Yanlin について
Department of Mechanical Engineering, Technical University of Denmark, 2800 Kgs. Lyngby, Denmark について
Shao Yanlin について
Shipbuilding Engineering Institute, Harbin Engineering University, 150001 Harbin, China について
Gao Zhen について
Department of Marine Technology, Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Trondheim 7491, Norway について
Gao Zhen について
Centre for Ships and Ocean Structures (CESOS), NTNU, Trondheim 7491, Norway について
Gao Zhen について
Centre for Autonomous Marine Operations and Systems (AMOS), NTNU, Trondheim 7491, Norway について
Moan Torgeir について
Department of Marine Technology, Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Trondheim 7491, Norway について
Moan Torgeir について
Centre for Ships and Ocean Structures (CESOS), NTNU, Trondheim 7491, Norway について
Moan Torgeir について
Centre for Autonomous Marine Operations and Systems (AMOS), NTNU, Trondheim 7491, Norway について
Applied Ocean Research について
風車 について
波動 について
浮遊 について
線形性 について
係留 について
非線形性 について
予測 について
臨界 について
曲げモーメント について
風 について
標準偏差 について
疲れ損傷 について
過小評価 について
非線形波動 について
数値モデル について
完全非線形波動効果 について
フローティング風力タービン について
極値 について
疲労損傷 について
海洋施設 について
浮遊 について
風力タービン について
疲労損傷 について
応答 について
波動 について
非線形性 について