研究者
J-GLOBAL ID:202001000365600585
更新日: 2024年04月24日
モデル クリストファー ルイス
モデル クリストファー ルイス | Modell Christopher Louis
この研究者にコンタクトする
直接研究者へメールで問い合わせることができます。
所属機関・部署:
成蹊大学 国際教育センター
成蹊大学 国際教育センター について
「成蹊大学 国際教育センター」ですべてを検索
機関情報を見る
職名:
常勤講師
研究分野 (1件):
外国語教育
研究キーワード (1件):
比喩、歌、目標設定
論文 (4件):
Christopher Modell. Teaching Metaphor at the Tokai University Gakuen English Olympics. The Report. 2017. 37. 89-95
Christopher Modell. Teaching Multiple Skills through Songs. CELE Journal. 2014. 22. 105-120
An Evaluation of Four Corners in Asia University's Freshman English Program. 英語教育研究所紀要(CELE Journal). 2014. 22. 22. 1-15
Modell Christopher. Goal Setting in the Freshman English Classroom. 英語教育研究所紀要(CELE Journal). 2011. 19. 18. 1-14
講演・口頭発表等 (13件):
Speak Up: Two Techniques to Increase Student Engagement and Participation
(JALT CUE Conference 2023)
Zoom Chat With Teachers: Student Views of an Online Self-Access Lounge
(JALT International Conference 2022)
Zoom Chat with Teachers: Student Perspectives and Transitions in an Online Self-Access Lounge
(CamTESOL Conference on English Language Teaching 2022)
Zoom Chat with Teachers: Student Experiences in an Online Self-Access Lounge
(HiJALT (Hiroshima JALT) 2021 Conference 2021)
Learner Perspectives in an Online Self-Access Lounge
(JALT CUE 2021 2021)
もっと見る
学位 (1件):
MA TESOL (San Francisco State University)
所属学会 (3件):
Japan Association of Language Teachers (JALT)
, TESOL International Association
, Japan Association of Language Teachers (JALT)
※ J-GLOBALの研究者情報は、
researchmap
の登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、
こちら
をご覧ください。
前のページに戻る
TOP
BOTTOM