研究者
J-GLOBAL ID:202001000365600585   更新日: 2022年09月21日

モデル クリストファー ルイス

モデル クリストファー ルイス | Modell Christopher Louis
所属機関・部署:
職名: 常勤講師
研究分野 (1件): 外国語教育
研究キーワード (1件): 比喩、歌、目標設定
論文 (4件):
  • Christopher Modell. Teaching Metaphor at the Tokai University Gakuen English Olympics. The Report. 2017. 37. 89-95
  • Christopher Modell. Teaching Multiple Skills through Songs. CELE Journal. 2014. 22. 105-120
  • An Evaluation of Four Corners in Asia University's Freshman English Program. 英語教育研究所紀要(CELE Journal). 2014. 22. 22. 1-15
  • Modell Christopher. Goal Setting in the Freshman English Classroom. 英語教育研究所紀要(CELE Journal). 2011. 19. 18. 1-14
講演・口頭発表等 (11件):
  • Zoom Chat with Teachers: Student Perspectives and Transitions in an Online Self-Access Lounge
    (CamTESOL Conference on English Language Teaching 2022)
  • Zoom Chat with Teachers: Student Experiences in an Online Self-Access Lounge
    (HiJALT (Hiroshima JALT) 2021 Conference 2021)
  • Learner Perspectives in an Online Self-Access Lounge
    (JALT CUE 2021 2021)
  • Teaching Metaphor: Concepts and Ideas for Instructors
    (CamTESOL Conference on English Language Teaching 2021)
  • Emergency Remote Teaching: Challenges and Successes
    (CamTESOL Conference on English Language Teaching 2021)
もっと見る
学位 (1件):
  • MA TESOL (San Francisco State University)
所属学会 (3件):
Japan Association of Language Teachers (JALT) ,  TESOL International Association ,  Japan Association of Language Teachers (JALT)
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る