研究者
J-GLOBAL ID:202001006108397106   更新日: 2024年02月19日

ミュア ブレンドン

Muir Brendon
所属機関・部署:
研究キーワード (2件): TBLT ,  CALL
論文 (2件):
  • Brendon Muir. Critical Appraisal of a Grammar Focused Start to a Foreign Language Course. Proceedings of the Research institute of Sapporo Gakuin University. 2019
  • Brendon Muir. Listening Opportunities in a Japanese EFL Class. Journal of the Society of Humanities. Research Institute of Sapporo Gakuin University. 2019
講演・口頭発表等 (9件):
  • The Video Assessment Module: Self, peer, teacher assessment and feedback--all in one tool.
    (MoodleMoot Japan 2024 2024)
  • Using GitHub to manage Moodle plugin development.
    (MoodleMoot Japan 2024 2024)
  • Self, Peer and Teacher Assessment Using Moodle: Using Rubrics and Giving Feedback is Easy with VAM!
    (MoodleMoot Japan 2024 2024)
  • Easy Performance Assessment: Video Assessing 4.0
    (Moodle Association of Japan - Moodlemoot, 2023 2023)
  • Performance-based Video Assessment - Self/Peer/Teacher/Class.
    (Moodlemoot UK & Ireland Online // 2022. 2022)
もっと見る
学位 (2件):
  • MA TESOL (Victoria University of Wellington)
  • Bachelor of Arts (Otago University)
所属学会 (2件):
MAJ ,  JALT
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る