研究者
J-GLOBAL ID:202001011654650045   更新日: 2022年04月25日

閔 承基

ミン スンギ | Min Seungkee
所属機関・部署:
研究分野 (1件): 経営学
研究キーワード (2件): 技術経営 ,  経営戦略
論文 (5件):
  • Seungkee Min. Strategic divergence of keiretsu: Toyota suppliers and Nissan suppliers. Annals of Business Administrative Science. 2019. 18. 6. 237-249
  • Seungkee Min. When does product diversity improve performance? The moderating role of customer scope strategy. Management Review: An International Journal. 2018. 13. 2. 61-80
  • Seungkee Min, Wonwook Song. Customer scope and supplier performance: The Japanese automotive industry. Annals of Business Administrative Science. 2017. 16. 4. 165-176
  • Seungkee Min. Adverse user innovation: The case of a semiconductor equipment manufacturer. 2016. 15. 6. 265-272
  • 閔承基. ドミナントデザインの形成におけるプロセス・イノベーションの重要性: LCD 産業のケース. 生産管理. 2016. 23. 2. 103-108
MISC (2件):
  • 閔承基(韓国研究財団). 科学技術に基づく日本のナショナル・イノベーション・システムに関する研究調査(韓国語). NRF Issue Report. 2021. 2021-30. 1-39
  • Seungkee Min. The interaction effect of customer-product diversification on firm performance. MMRC Discussion Paper (506). 2018. 1-20
講演・口頭発表等 (7件):
  • Keiretsu networks and corporate strategies: Strategic divergence in the Japanese automotive industry
    (ABAS Conference 2019 Spring 2019)
  • B2B取引におけるサプライヤーのカスタマイズ戦略
    (組織学会研究発表大会(東京大学:東京) 2018)
  • 電子機器産業における日系サプライヤーのカスタム部品開発
    (日経企業行動コンファレンス(IPC:神奈川) 2017)
  • Customer scope and firm performance: The Japanese automotive industry
    (ABAS Conference 2017 Winter 2017)
  • Engines of innovation: Reconsideration of the role of corporate R&D
    (ABAS Conference 2016 Summer 2016)
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学位 (1件):
  • 修士(経済学) (東京大学)
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