Key Laboratory of Traffic Safety on Track (Central South University), Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha, 410075, China について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha, 410075, China について
National & Local Joint Engineering Research Center of Safety Technology for Rail Vehicle, Central South University, Changsha, 410075, China について
Xie Suchao について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track (Central South University), Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha, 410075, China について
Xie Suchao について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha, 410075, China について
Xie Suchao について
National & Local Joint Engineering Research Center of Safety Technology for Rail Vehicle, Central South University, Changsha, 410075, China について
Li Zhixiang について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track (Central South University), Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha, 410075, China について
Li Zhixiang について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha, 410075, China について
Li Zhixiang について
National & Local Joint Engineering Research Center of Safety Technology for Rail Vehicle, Central South University, Changsha, 410075, China について
International Journal of Mechanical Sciences について
機械的性質 について
微細構造 について
計算機シミュレーション について
圧縮試験 について
金属管 について
衝撃強さ について
コルゲート管 について
エネルギー吸収 について
圧壊 について
理論モデル について
数値シミュレーション について
薄肉 について
評価法 について
力学的挙動 について
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バイオインスパイアード波形管 について
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耐衝撃性 について
数値シミュレーション について
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頂点 について
波形管 について
機械的性能 について