文献
J-GLOBAL ID:202002214938127934   整理番号:20A1431944

パンデミック下の医学教育-現在進行形の実践報告-新潟大学におけるCOVID-19パンデミック下のオンライン医学教育-未来教育への道すじ-

著者 (11件):
資料名:
巻: 51  号:ページ: 231-233  発行年: 2020年06月25日 
JST資料番号: G0341B  ISSN: 0386-9644  資料種別: 逐次刊行物 (A)
発行国: 日本 (JPN)  言語: 日本語 (JA)
引用文献 (4件):
  • Schwartz C. C., Ajjarapu A. S., Stamy C. D., Schwinn D. A. Comprehensive history of 3-year and accelerated US medical school programs: a century in review. Med Educ Online 2018; 23: 1530557.
  • Jefferson L., Bloor K., Maynard A. Women in medicine: historical perspectives and recent trends. Br Med Bull 2015; 114: 5-15.
  • Chipps J., Brysiewicz P., Mars M. A systematic review of the effectiveness of videoconference-based tele-education for medical and nursing education. Worldviews Evid Based Nurs 2012; 9: 78-87.
  • Sandhu P., de Wolf M. The impact of COVID-19 on the undergraduate medical curriculum. Med Educ Online 2020; 25: 1764740.

前のページに戻る