Zhou Jianhua について
School of Psychology, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Zhou Jianhua について
Center for Studies of Psychological Application, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Zhou Jianhua について
Guangdong Key Laboratory of Mental Health and Cognitive Science, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Zhou Jianhua について
Key Laboratory of Brain, Cognition and Education Sciences, South China Normal University, Ministry of Education, Guangzhou, People’s Republic of China について
Jiang Siyi について
School of Psychology, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Jiang Siyi について
Center for Studies of Psychological Application, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Jiang Siyi について
Guangdong Key Laboratory of Mental Health and Cognitive Science, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Jiang Siyi について
Key Laboratory of Brain, Cognition and Education Sciences, South China Normal University, Ministry of Education, Guangzhou, People’s Republic of China について
Zhu Xinxin について
School of Psychology, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Zhu Xinxin について
Center for Studies of Psychological Application, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Zhu Xinxin について
Guangdong Key Laboratory of Mental Health and Cognitive Science, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Zhu Xinxin について
Key Laboratory of Brain, Cognition and Education Sciences, South China Normal University, Ministry of Education, Guangzhou, People’s Republic of China について
Huebner E. Scott について
Department of Psychology, University of South Carolina, Columbia, SC, USA について
Tian Lili について
School of Psychology, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Tian Lili について
Center for Studies of Psychological Application, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Tian Lili について
Guangdong Key Laboratory of Mental Health and Cognitive Science, South China Normal University, Guangzhou, People’s Republic of China について
Tian Lili について
Key Laboratory of Brain, Cognition and Education Sciences, South China Normal University, Ministry of Education, Guangzhou, People’s Republic of China について
Journal of Youth and Adolescence について
女性 について
抑うつ について
精神衛生 について
動的安定性 について
思春期 について
危険因子 について
自尊心 について
抑うつ症状 について
中国人 について
生活満足度 について
予測因子 について
介入プログラム について
二重因子メンタルヘルス について
プロファイルと遷移 について
学校における心理的要求満足 について
学校ストレス について
中国の青年 について
産業衛生,産業災害 について
社会医学一般 について
精神衛生 について
中国人 について
青年 について
因子 について
精神衛生 について
プロファイル について
移行 について
学校 について
知覚 について
心理 について
満足 について
ストレス について
予測 について
役割 について