Xu Puyan について
College of Environmental and Energy Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Ji Changwei について
College of Environmental and Energy Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Wang Shuofeng について
College of Environmental and Energy Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Cong Xiaoyu について
College of Environmental and Energy Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Ma Zedong について
College of Environmental and Energy Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Tang Chuanqi について
College of Environmental and Energy Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Meng Hao について
College of Environmental and Energy Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Shi Cheng について
School of Mechanical Engineering, Beijing Institute of Technology, Beijing 100081, PR China について
International Journal of Hydrogen Energy について
熱効率 について
水素 について
酸化窒素 について
水噴射 について
水素燃料 について
燃料噴射時期 について
エンジン性能 について
酸化窒素排出量 について
NOx排出 について
スパーク着火 について
水素燃料エンジン について
水素 について
水注入量 について
水噴射タイミング について
水噴射 について
圧縮点火機関 について
量 について
水噴射 について
水素 について
燃料 について
エンジン性能 について