Liu Fang について
Faculty of Transportation Engineering, Huaiyin Institute of Technology, Huai’an, Jiangsu 223003, China について
Liu Fang について
School of Highway, Chang’an University, South Erhuan Middle Section, Xi’an, Shaanxi 710064, China について
You Zhanping について
Department of Civil and Environmental Engineering, Michigan Technological University, 1400 Townsend Drive, Houghton, MI 49931, USA について
Diab Aboelkasim について
Department of Civil Engineering, Aswan University, 81542, Egypt について
Liu Zhuangzhuang について
School of Highway, Chang’an University, South Erhuan Middle Section, Xi’an, Shaanxi 710064, China について
Zhang Chao について
Key Laboratory of Building Safety and Energy Efficiency of the Ministry of Education, Hunan University, Changsha 410082, China について
Guo Shuaicheng について
Key Laboratory for Green & Advanced Civil Engineering Materials and Application Technology of Hunan Province, College of Civil Engineering, Hunan University, Changsha 410082, China について
Guo Shuaicheng について
Key Laboratory of Building Safety and Energy Efficiency of the Ministry of Education, Hunan University, Changsha 410082, China について
Construction and Building Materials について
X線回折 について
界面 について
亀裂 について
対流 について
毛管現象 について
コンクリート について
空港 について
フライアッシュ について
コンクリート構造 について
X線回折分析 について
硫酸塩 について
湿潤 について
インフラストラクチャー について
硫酸イオン について
環境影響 について
動弾性係数 について
硫酸塩の攻撃 について
曲げ疲労荷重 について
乾燥-湿潤サイクル について
相対動的弾性率 について
質量損失率 について
モルタル,コンクリート について
曲げ疲労 について
湿潤 について
サイクル について
複合効果 について
コンクリート について
硫酸塩 について
攻撃 について