He Z. C. について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha, People’s Republic of China について
He Z. C. について
Guangxi Key Laboratory of Automobile Components and Vehicle Technology, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou, People’s Republic of China について
Jiang H. X. について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha, People’s Republic of China について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha, People’s Republic of China について
Li Eric について
School of Science, Engineering and Design, Teesside University, Middlesbrough, UK について
Zhou B. について
Department of Mechanical Engineering, Hunan Institute of Engineering, Xiangtan, People’s Republic of China について
Tang Q. について
Department of Mechanical Engineering, Hunan Institute of Engineering, Xiangtan, People’s Republic of China について
Tang Q. について
Hunan Province Key Laboratory of Vehicle Power and Transmission System, Xiangtan, People’s Republic of China について
Acta Mechanica について
アルゴリズム について
圧電気 について
有効性 について
モンテカルロ法 について
構造最適化 について
目的関数 について
コンプライアンス について
摂動法 について
標準偏差 について
内挿法 について
ロバスト性 について
アクチュエータ について
位相幾何学 について
不確実性 について
期待値 について
構造力学一般 について
弾性力学一般 について
不確実性 について
アクチュエータ について
ロバスト について
トポロジー設計 について