Deng Wei について
College of Information Science and Technology, University of Nebraska at Omaha, Omaha, NE, USA について
Shi Yong について
College of Information Science and Technology, University of Nebraska at Omaha, Omaha, NE, USA について
Shi Yong について
Research Center on Fictitious Economy and Data Science, The Chinese Academy of Sciences, Beijing, China について
Shi Yong について
Key Laboratory of Big Data Mining and Knowledge Management, Chinese Academy of Sciences, Beijing, China について
Shi Yong について
School of Economics and Management, University of Chinese Academy of Sciences, Beijing, China について
Chen Zhengxin について
College of Information Science and Technology, University of Nebraska at Omaha, Omaha, NE, USA について
Kwak Wikil について
College of Business Administration, University of Nebraska at Omaha, Omaha, NE, USA について
Tang Huimin について
College of Information Science and Technology, University of Nebraska at Omaha, Omaha, NE, USA について
Tang Huimin について
School of Management and Economics, Beijing Institute of Technology, Beijing, China について
World Wide Web: Internet and Web Information Systems について
最適化 について
マーケティング について
小売店 について
バイアス について
電子商取引 について
改変 について
製品寿命 について
推奨システム について
匿名 について
通信網 について
計算機網 について
マーケティング について
最適化 について
推薦システム について