研究者
J-GLOBAL ID:202101009291359567
更新日: 2021年10月27日
岩間 雄亮
イワマ ユウスケ | Iwama Yusuke
所属機関・部署:
論文 (1件):
-
岩間 雄亮. 【近刊】暗黙理論が消費者行動に及ぼす影響. マーケティングジャーナル. 2022. 41. 3
講演・口頭発表等 (5件):
-
カスタマイゼーションの失敗が消費者の製品選好に及ぼす影響について
(日本商業学会 関東部会報告会 2021)
-
Customization Failures Caused by Mass Confusion
(2020 Global Marketing Conference at Seoul 2020)
-
YOUR CUSTOMERS MAY FEEL JILTED: THE HIDDEN RISK OF HIBRID E-CUSOTMIZATION SYSTEMS
(9th International Conference on Mass Customization and Personalization - Community of Europe 2020)
-
マス・カスタマイゼーションにおけるジルト効果 - 魅力的な製品を諦めた消費者のブランド・スイッチ -
(日本マーケティング学会 マーケティングカンファレンス2019 2019)
-
Jilting Effect in Customization Systems Caused by Mass Confusion
(Korean Scholars of Marketing Science, 2018 International Conference 2018)
学歴 (2件):
- 2021 - 現在 慶應義塾大学大学院 商学研究科
- 2016 - 2020 慶應義塾大学 商学部 商学科
受賞 (1件):
- 2020/09 - Mass Customization & Personalization Missionaries & Presenters of the Year 2020
所属学会 (1件):
前のページに戻る