Liu Mingqing について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Liu Mingqing について
Institute of Engineering Safety and Disaster Prevention, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Liu Mingqing について
Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Liu Jun について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Liu Jun について
Institute of Engineering Safety and Disaster Prevention, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Liu Jun について
Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Zhen Mengyang について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Zhen Mengyang について
Institute of Engineering Safety and Disaster Prevention, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Zhen Mengyang について
Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Zhao Futian について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Zhao Futian について
Institute of Engineering Safety and Disaster Prevention, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Zhao Futian について
Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Xiao Zhimin について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Xiao Zhimin について
Institute of Engineering Safety and Disaster Prevention, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Xiao Zhimin について
Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Shan Peng について
Nanjing Institue of Railway Technology, Nanjing 210015, China について
Wang Yue について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Wang Yue について
Institute of Engineering Safety and Disaster Prevention, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Wang Yue について
Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Ou Chen について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Ou Chen について
Institute of Engineering Safety and Disaster Prevention, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Ou Chen について
Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Zheng Haowen について
College of Civil and Transportation Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
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Liu Zheng について
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Key Laboratory of Ministry of Education for Geomechanics and Embankment Engineering, Hohai University, Nanjing 210098, China について
Applied Sciences (Web) について
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