Yang Qinwen について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha, 410082, China について
Gao Bin について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha, 410082, China について
Gao Bin について
Collaborative Innovation Center of Engineering Technology, Jiangxi University of Applied Science, Nanchang, 330100, China について
Cheng Qiang について
Institute of Advanced Manufacturing and Intelligent Technology, Beijing University of Technology, Beijing, 100124, China について
Xiao Gang について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha, 410082, China について
Xiao Gang について
Collaborative Innovation Center of Engineering Technology, Jiangxi University of Applied Science, Nanchang, 330100, China について
Meng Min について
Tsinghua Shenzhen International Graduate School, Tsinghua University, Shenzhen, 518055, China について
Energy について
適応制御 について
燃料電池 について
エネルギー変換効率 について
優先度 について
直接メタノール燃料電池 について
耐用年数 について
操作条件 について
性能劣化 について
目標値 について
運転パラメータ について
出力電圧 について
制御戦略 について
適応制御戦略 について
劣化補償 について
パラメータ調整 について
エネルギー変換効率 について
安定性 について
燃料電池 について
燃料電池 について
長期 について
安定性 について
適応 について
制御戦略 について