研究者
J-GLOBAL ID:202201009022175210   更新日: 2024年02月01日

カズノブ ダビッド

Casenove David
所属機関・部署:
職名: 助教
競争的資金等の研究課題 (4件):
  • 2021 - 2026 医療系学部・大学院の全員留学による学びの包括的評価に関する実証研究
  • 2022 - 2024 医療機関で活用する多文化対応ケアコミュニケーションツールの開発
  • 2020 - 2023 Assessment of a new nursing English curriculum focusing on intercultural competence
  • 2017 - 2022 Rethinking the 4/3/2 activity for fluency and accuracy development
論文 (7件):
  • David Casenove. Cognitive and metacognitive awareness prompts as core components of a new English language curriculum for nursing students in Japan: A model. Nursing English Nexus. 2021. 5. 1. 20-27
  • Aaron W. Hunter, David Casenove, Celia Mayers, Emily G. Mitchell. Reconstructing the ecology of a Jurassic pseudoplanktonic raft colony. ROYAL SOCIETY OPEN SCIENCE. 2020. 7. 7
  • Steven Kirk, David Casenove. Flipping the Academic Writing Classroom. Flipped Instruction Methods and Digital Technologies in the Language Learning Classroom. 2017. 196-231
  • David Casenove, Steve Kirk. A spoonful of science can make science writing more hedged. Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education (EJRSME). 2016. 20. 3. 138-149
  • Steve Kirk, David Casenove. Flipping the ESP Classroom. OnCue journal. 2016. 9. 2. 119-128
もっと見る
経歴 (1件):
  • 2018/02 - 現在 千葉大学 大学院 看護学研究科
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る