研究者
J-GLOBAL ID:202201020155117941   更新日: 2023年10月27日

高田 シーナ

タカダ シーナ | Takada Sina
所属機関・部署:
職名: 講師、ラーニングアドバイザー
論文 (3件):
  • Sina Takada. Where did my autonomy come from?. LASIG Autonomy. 2023. 83. 19-21
  • Emily Marzin, Christine Pemberton, Sina Takada. Happy to Help: Reflections on Learning Advisors' Emotions. JASAL Journal. 2022. 3. 2. 33-41
  • 高田 シーナ. Motivational Effects of Study Group. Relay Journal. 2018. 1. 2. 339-345
MISC (2件):
  • Learn how to complain with comedies. Pragmatics Undercover: The Search for Natural Talk in EFL Textbooks. 2020. 196-203
  • Metalinguistic Awareness and Second Language Acquisition. Karen Roehr-Brackin. New York, NY: Routledge, 2018. x + 156 pp. JALT journal : the research journal of the Japan Association for Language Teaching. 2020. 21. 1. 89-93
講演・口頭発表等 (5件):
  • Student Staff Perspectives on a SALCers’ Talking Activity
    (JASAL 2023 2023)
  • Promoting Learner Reflection through a Card Game
    (JASAL 2023 2023)
  • Polishing the mirror: Developing a reflection tool for learning advisors
    (PanSIG 2023 2023)
  • Emotions in Advising Dialogue: Reflections of Novice Advisors
    (IAFOR ACE 2022 2022)
  • The more specific the goal the better the improvement in second language speaking proficiency
    (第21回 日本第二言語習得学会 国際年次大会 2021)
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る