Wang Zhonggang について
School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha, Hunan 410083, China について
Wang Zhonggang について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, Changsha, Hunan 410083, China について
Wang Zhonggang について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, Hunan 410083, China について
Deng Junjie について
School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha, Hunan 410083, China について
Deng Junjie について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, Changsha, Hunan 410083, China について
Deng Junjie について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, Hunan 410083, China について
Liu Kai について
School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha, Hunan 410083, China について
Liu Kai について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, Changsha, Hunan 410083, China について
Liu Kai について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, Hunan 410083, China について
Tao Yong について
School of Civil Engineering, Central South University, Changsha, Hunan 410083, China について
Thin-Walled Structures について
機械的性質 について
弾性係数 について
ダイヤモンド について
多重化 について
相対密度 について
構造パラメータ について
ロバスト性 について
理論モデル について
ハイブリッド階層正方形ハニカム について
エッジベース階層 について
頂点ベース階層 について
面内 について
有効弾性係数 について
金属構造 について
構造設計一般 について
弾性率 について
階層 について
正方形 について