Xu Ping について
School of Traffic and Transportation Engineering, Central South University, Changsha, China について
Xu Ping について
Ministry of Education, Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Changsha, China について
Xu Ping について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, China について
Shang Yuhuang について
School of Traffic and Transportation Engineering, Central South University, Changsha, China について
Shang Yuhuang について
Ministry of Education, Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Changsha, China について
Shang Yuhuang について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, China について
Jiang Shihong について
CRRC Changchun Railway Vehicles Company Limited, Changchun, China について
Yao Shuguang について
School of Traffic and Transportation Engineering, Central South University, Changsha, China について
Yao Shuguang について
Ministry of Education, Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Changsha, China について
Yao Shuguang について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, China について
School of Traffic and Transportation Engineering, Central South University, Changsha, China について
Ministry of Education, Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Changsha, China について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, China について
Xing Jie について
School of Traffic and Transportation Engineering, Central South University, Changsha, China について
Xing Jie について
Ministry of Education, Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Changsha, China について
Xing Jie について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, China について
Zhao Hui について
School of Traffic and Transportation Engineering, Central South University, Changsha, China について
Zhao Hui について
Ministry of Education, Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Changsha, China について
Zhao Hui について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, China について
Chen Zhifang について
School of Traffic and Transportation Engineering, Central South University, Changsha, China について
Chen Zhifang について
Ministry of Education, Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Changsha, China について
Chen Zhifang について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Changsha, China について
International Journal of Crashworthiness について
最適化 について
実験計画法 について
シミュレーション について
数値解析 について
鉄道車両 について
最適設計 について
試験 について
規則度 について
衝撃強さ について
エネルギー吸収 について
圧壊 について
多目的最適化 について
数値シミュレーション について
最適値 について
FEMモデル について
静的試験 について
パラメータ研究 について
パレートフロント について
代用モデル について
二重テーパ長方形管 について
ダイヤフラム について
理論的予測 について
クラッシュワージネス について
多目的最適化 について
金属系複合材料一般 について
構造要素一般 について
ダイアフラム について
テーパ について
長方形 について
理論 について
開発 について
多目的最適化 について