Chen Jianbo について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha 410082, PR China について
Chen Jianbo について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, PR China について
Li Eric について
School of Computing, Engineering & Digital Technologies, Teesside University, Campus Heart, Southfield Rd, Middlesbrough TS1 3BX, UK について
Li Qiqi について
College of Automotive and Mechanical Engineering, Changsha University of Science and Technology, Changsha 410114, PR China について
Hou Shujuan について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha 410082, PR China について
Hou Shujuan について
College of Mechanical and Vehicle Engineering, Hunan University, Changsha 410082, PR China について
State Key Laboratory of Advanced Design and Manufacturing for Vehicle Body, Hunan University, Changsha 410082, PR China について
School of Mechanical Engineering, Hebei University of Technology, Tianjin 300130, PR China について
Composite Structures について
最適化 について
数値解析 について
薄肉管 について
薄肉構造 について
境界条件 について
構造設計 について
衝撃強さ について
凹形 について
構造パラメータ について
エネルギー吸収 について
クラッシュワージネス について
エネルギー散逸 について
圧壊 について
数値シミュレーション について
理論解析 について
クラッシュワージネス について
薄肉構造 について
エネルギー吸収 について
凹型チューブ について
最適化 について
ゴム・プラスチック材料試験 について
炭素とその化合物 について
凹面 について
薄肉管 について
クラッシュワージネス について
最適化 について