Li Aoyong について
State Key Laboratory of Automotive Safety & Energy, School of Vehicle and Mobility, Tsinghua University, Beijing, China について
Li Aoyong について
Department of Architecture and Civil Engineering, Chalmers University of Technology, Gothenburg, Sweden について
Zhao Pengxiang について
GIS Center, Department of Physical Geography and Ecosystem Science, Lund University, Lund, Sweden について
Zhao Pengxiang について
Center for Middle-Eastern Studies, Lund University, Lund, Sweden について
Liu Xintao について
Department of Land Surveying and Geo-Informatics, The Hong Kong Polytechnic University, Hong Kong について
Mansourian Ali について
GIS Center, Department of Physical Geography and Ecosystem Science, Lund University, Lund, Sweden について
Mansourian Ali について
Center for Middle-Eastern Studies, Lund University, Lund, Sweden について
Axhausen Kay W. について
Institute for Transport Planning and Systems (IVT), ETH Zuerich, Zuerich, Switzerland について
Qu Xiaobo について
State Key Laboratory of Automotive Safety & Energy, School of Vehicle and Mobility, Tsinghua University, Beijing, China について
Qu Xiaobo について
Department of Architecture and Civil Engineering, Chalmers University of Technology, Gothenburg, Sweden について
Transportation Research. Part D. Transport and Environment について
移動度 について
最適化 について
電力 について
オペレータ について
輸送計画 について
スクータ について
都市 について
アイドリング について
多重化 について
ヨーロッパ について
類似性 について
継続時間 について
移動性 について
汎発流行性 について
統計的特性 について
E-スクータ共有モビリティ について
包括的な比較 について
時間的および統計的分布 について
利用効率 について
廃棄電力 について
COVID-19 について
道路輸送・サービス一般 について
スクーター について
共有 について
モビリティ について
欧州 について
都市 について
証拠 について