Deng Gongxun について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Deng Gongxun について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Deng Gongxun について
Trinity Centre for Bioengineering, Trinity College Dublin, Ireland について
Wang Fang について
School of Automotive and Mechanical Engineering, Changsha University of Science & Technology, Changsha 410205, PR China について
Yu Chao について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Yu Chao について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Peng Yong について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Peng Yong について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Xu Hongzhen について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Xiamen University of Technology, Xiamen 361024, PR China について
Li Zhixiang について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Li Zhixiang について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Hou Lin について
Key Laboratory of Traffic Safety on Track, Ministry of Education, School of Traffic & Transportation Engineering, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Hou Lin について
Joint International Research Laboratory of Key Technology for Rail Traffic Safety, Central South University, Changsha 410075, PR China について
Wang Zhen について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Xiamen University of Technology, Xiamen 361024, PR China について
Accident Analysis & Prevention について
衝撃 について
摩擦係数 について
安全性 について
リスク について
レール について
地下鉄道 について
動的応答 について
歩行者 について
統計解析 について
小脳 について
ヒト について
ダイナミックモデル について
衝撃強さ について
乗客 について
生体力学 について
地下鉄衝突 について
外傷性脳損傷 について
生体力学的応答 について
結合FE-MBモデル について
立位旅客 について
自動車事故,交通安全 について
地下鉄 について
衝突 について
地面 について
衝撃 について
起因 について
立位 について
旅客 について
外傷性脳損傷 について
評価 について