Zhang Zhiqing について
Research Center of Guangxi Industry High-Quality Development, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Zhang Zhiqing について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Zhang Zhiqing について
Institute of the New Energy and Energy-saving&Emission-reduction, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Tian Jie について
Research Center of Guangxi Industry High-Quality Development, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Tian Jie について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Tian Jie について
Institute of the New Energy and Energy-saving&Emission-reduction, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Xie Guangling について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Xie Guangling について
Institute of the New Energy and Energy-saving&Emission-reduction, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Li Jiangtao について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Li Jiangtao について
Institute of the New Energy and Energy-saving&Emission-reduction, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Xu Wubin について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Jiang Feng について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Jiang Feng について
Institute of the New Energy and Energy-saving&Emission-reduction, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Huang Yuanxing について
School of Mechanical and Automotive Engineering, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Huang Yuanxing について
Institute of the New Energy and Energy-saving&Emission-reduction, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
Tan Dongli について
Research Center of Guangxi Industry High-Quality Development, Guangxi University of Science and Technology, Liuzhou 545006, China について
空気 について
熱放射 について
ブレーキ について
煤 について
熱効率 について
ディーゼル機関 について
化学反応 について
着火遅れ について
燃焼過程 について
混合比 について
三次元 について
化学種 について
混合燃料 について
燃料噴霧 について
燃料消費量 について
ディーゼル/メタノール/n-ブタノールブレンド について
ディーゼルエンジン について
燃焼 について
排出 について
圧縮点火機関 について
ディーゼル について
メタノール について
n-ブタノール について
ブレンド について
燃料 について
燃焼 について
排出特性 について
研究 について